Matcher spelas mellan klockan 8-17 både lördag och söndag på Prästängen på Öckerö.
- Matcherna spelas 2x15min
- Vi har 3 lag anmälda.
- Matchschema för söndagen får vi på lördag eftermiddag.
Vi samlas fredag 13 juni kl 17:15 på Yttern för att åka tillsammans senast kl 17:30.
- Samåk gärna och meddela om du har någon mer plats över i bilen.
(Finns en bra samåkningsfunktion (behöver skjuts/har plats i bilen) i kallelsen ni kan använda er av el skriv en kommentar i kallelsen om det avser annat)
- Incheckning på skola sker från kl 18.
- Vilken skola det blir får vi reda på samma dag.
- Inga nötter får tas med till skolan.
På fredagen grillar vi gemensamt hamburgare och korv med bröd när vi checkat in på vårt boende.
- Vill man ha annat eller mer att äta på fredagen så tar man med matsäck till det.
- EJ tillgång till kylskåp
- Vi behöver därför veta om du INTE kommer på fredagen.
- Meddelar du inte så utgår vi från att du samlas på fredagen kl 17:15 på Yttern.
Vi har anmält ALLA anmälda till att sova över!
- men det är såklart frivilligt.
- meddela snarast om ert barn INTE kommer att sova över
Vi behöver även föräldrars hjälp på lördag & söndag (dagtid) för er som är o tittar på.
- Vara badvakt om killarna vill gå ner o bada mellan matcherna
- Hänga vid vår samlingsplats/tält
- Frukt kommer finnas som mellanmål till barnen i tältet
- Några får gärna ta med kaffe till föräldrar och ledare att ha i tältet.
- Varje lag ska dessutom utse en föräldrarepresentant som ansvarar för att lagets föräldrar/anhöriga sköter sig under matchen Representanten ska presentera sig för domaren innan varje match och tilldelas då en väst. (Kan ju såklart vara olika personer till varje match)
Vi kommer att äta frukost, lunch och middag på lördagen och frukost och lunch på söndagen,
- Vi äter lagvis så det passar lagens spelschema.
- Vissa delar ingår i cupavgift o vissa delar betalas via vår lagkassa.
Här kommer en lista på vad som behöver tas med:
- Enkel luftmadrass eller annat att sova på, (OBS EJ dubbelmadrass och barn får inte dela).
- Lakan/filt att ha under luftmadrassen (för ljudet skull).
- Kudde, täcke/ sovsäck
- Fotbollsutrustning (skor, benskydd, strumpor, shorts, röda tjocktröjan
- Badtofflor och/eller andra skor att ha mellan o efter matcherna.
- Duschhandduk, schampo, duschcreme mm (på lördag efter matcherna måste alla duscha).
- Vanliga kläder och myskläder
- Regnjacka?
- Badkläder och handduk (finns badplats nära cup-området)
- Gympapåse eller ryggsäck att förvara saker i under dagen då vi inte bor precis vid planen.
- LITE pengar till lördagsgodis (vi väntar med läsk och godis till efter matcherna är spelade på lördagen, kan köpas där förhoppningsvis gångavstånd till ica)
- Mobil/laddare
(används som vanligt så lite som möjligt på våra cuper då vi hellre umgås med varandra)
- Solkräm
- Vattenflaska
SÖNDAG
-Vid utcheckning ska klassrummet sopas och påsen med sopor lämnas i klassrummet.
-Viktigt att alla lag checkar ut innan lagets första match på söndagen och senast kl 12:00.
(Eftersom vi inte vet speltider ännu så återkommer vi med info om städ och packning på söndagen)
-Inga väskor kan lämnas kvar i klassrummet under söndagen.
Se till att kolla över så ni har rätt info i sportadmin ang. specialkost eller annan info som behöver förmedlas.
Öbollen har samarbete med Liseberg och erbjuder 30%rabatt 13-15 juni, återkom om ni vill ha en rabattkod till det.
Saker ni ska meddela oss ledare innan görs gärna på ytterbyisp13@gmail.com