Vi har fått en rad uppgifter att hjälpa till med inför lördagens sammandrag. Jag har specificerat dessa nedan och uppgett era kontaktuppgifter till kansliet som sen kommer skicka ut med mer noggrann beskrivning av vad varje uppgift innebär.
Kan man inte lösa sin egen uppgift ansvarar man själv för att byta och se till att den blir gjord.
Mig når ni på perjona.laurell@gmail.com
I bemanningslistan står ett förälders namn, den som är anmäld som ”målsman 1” i sportadmin. Detta eftersom kansliet måste ha namn och kontaktuppgifter till den ansvariga det passet. Men i baklistan står namnet på barnet. Så får ni göra upp bäst ni vill vilken förälder som bakar… =)
BEMANNINGSLISTA
10:00- 12:15
|
|
|
|
|
Namn
|
|
|
|
Placering
|
Sofie Svensson
|
|
|
Kiosk
|
|
Tanja Ridley
|
|
|
Kiosk
|
|
Martin Grundvall
|
|
|
Kiosk preppa i klubbhus
|
|
Johan Nordvall
|
|
|
Kiosk extra ute på KG
|
|
Monica Madsen
|
|
|
Kiosk extra ute på KG
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12:00-14:15
|
|
|
|
|
Namn
|
|
|
Placering
|
|
Jenny Hallenius
|
|
|
Aktivitetsområde
|
|
Rickard Alsterberg
|
|
|
Aktivitetsområde
|
|
Alida Lindroth
|
|
|
Aktivitetsområde
|
|
Karolina Olsson
|
|
|
Aktivitetsområde
|
|
Linda Granholm
|
|
|
Kiosk
|
|
Johan Kalmner
|
|
|
Kiosk
|
|
|
|
|
|
|
|
BAKNINGSLISTA:
Bullar 30 st hembakade:
Edda Ernebro
Mjuk kaka (2 st per person):
Meja Ljungberg
Tuva Odersjö
Ida Samuelsson
Toastpaket:
Ida Björk (2 pkt)
Ilse Laurell (3 pkt)
Detta gäller för bakningen:
- OBS! Alla sorts nötter är FÖRBJUDET!
- Alla kakor ska vara uppskurna!
- Det skall finnas en innehållsförteckning med samtliga ingredienser, skrivet på en
lapp fasttejpad på samtliga påsar/burkar för respektive kaka/bulle.
- Formfranska (ex Jättefranska) till varma mackor, skall ej vara iordninggjorda (dessa
görs i ordning av personerna i kiosken i klubbhuset). YIS står alltså för ost/skinka.
- Vi vill ha endast hembakta bullar, då köpebullar inte går åt.
- Vi vill inte ha några slags chokladbollar eller småkakor - då dessa inte går åt.
- Kakorna, bullarna samt toastbröden skall lämnas in senast lördag 23 september kl
08:30, men går även bra att lämna in på fredag 22 september efter
överenskommelse med kansliet. Ring 0303-910 60 för att boka tid.
Allmänna regler:
- I kiosken får endast de personer som ska arbeta vara. Inga spelare/syskon eller deras
kläder/väskor/skor får förvaras i kiosken. Det finns omkl.rum för dessa. OBS! Barn
under 16år, får ej stå i kassan.
- Kom i tid - Varje pass överlappar 15 min pga. att ni ska hinna stämma av med de som
står innan er.
- Det skall se snyggt och prydligt ut på hela området. Så hjälps åt att torka rent bord
och bänkar, tömma sopor, plocka skräp m.m.
- Vi är alltid glada, trevliga och hjälpsamma.
- Vi ser gärna att ni låter bli era mobiler (förutom kontakt med varandra), då detta
upplevs nonchalant, har vi fått till oss av våra besökare.
- Vi hjälps åt på de olika stationerna.
- Vi har på oss de västar som finns på respektive plats.
Detta innebär de olika stationerna:
Kiosk - stå i kioskerna och sälja, fylla på varor när de tar slut, hålla rent på bänkar och bord.
Löpare - fylla på varor från förrådet till kioskerna och grillarna vid behov. Slänga sopor &
kartonger från kioskerna/grillarna.
Städare - Se till att alla toaletter/omklädningsrum är rena och fräscha och att papper/tvål
finns att tillgå. Tömma soptunnor/pantlådor ute på området. Plocka skräp på området, inkl.
planerna.
Grill – grilla och servera hamburgare. Skära grönsaker, hålla rent på borden och runt
grillarna. Ta betalt.
Parkering – ta emot och välkomna våra gäster. Hänvisa dem till ledig parkering enligt
anvisningar på plats.
Det kommer att finnas en ansvarig från YIS på plats bägge
dagarna, denna person når ni på 0303-91060.